lördag 28 april 2012

Längtar!


Nu är det fyra dagars ledigt och det känns underbart...:) Man hade väl hoppats att den där värmen som utlovades hade infunnits sig, men man får som sagt vara glad åt ledigheten...:) Det verkar i alla fall som den är på gång... Veckan som varit med mina härliga elever har varit fantastisk, men ledigheten från ALLT känns ändå välbehövlig. Det är så många andra tankar som snurrar i mitt huvud just nu, det är mycket på jobbet t.ex. skriver vi skriftliga omdömen för fullt och så lite annat...

Jag/vi har i alla fall gjort något som vi inte brukar och det är att vi har REDAN bokat och beställt sommarens resa. Jag som bevakar och kollar in resorna fram till ca en till två veckor innan vi bokar har alltså redan bokat. Varför då kanske någon undrar, ja anledningarna är många, men en är väl att jag helt enkelt måste ha något att se fram emot, en annan anledning är att i år blir det inte Kreta utan Santorini och där fanns det inte lika mycket att välja på så jag tordes helt enkelt inte vänta när jag hittade en riktigt billig resa, denna gång fyndade jag genom resebolaget AirTours...:) Två veckor i vackra Santorini,....det ni!!!! Åh, jag längtar redan  ☺☺☺☺☺.....................



Önskar er alla fina bloggvänner en riktigt skön långhelg!

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...