tisdag 15 maj 2012

Igår var Pernilla och jag ute i skogen med våra fyror och femmor igen, vilket var fantastiskt roligt. Synd bara att man inte gör så lite oftare. På ditvägen när eleverna i par, en fyra och en femma gick tillsammans var de rätt tysta och blyga, men på hemvägen var det helt annat efter att de varit med sin nya kompis hela dagen. De fick på skolgården hitta sin"twins" som blev deras kompis för dagen. Som sagt ett väldigt lyckat projekt som vi nu ska redovisa i vår kurs i utomhuspedagogik.

Imorgon ska jag göra något riktigt spännande, en utmaning och framförallt något riktigt utvecklande, för det är så jag ser det, en erfarenhet rikare i livet!!

Framtidstro ger livsglädje!
Kramar till er fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...