fredag 4 maj 2012

Ytterligare en sorgens dag...:( Min finaste morfar♥ har idag förenats med sin käraste. Återigen hade min fina släkt samlats i Frödinge kyrka för att ta avsked, men denna gång av morfar. Det kändes som det var igår vi var där och tog avsked från mormor♥, och visst det var inte mer en ett par månader. Kärleken är stark, det är något som är säkert det...♥

Efteråt blev det smörgåstårta i församlingshemmet och sedan också kaffe och tårta. Johanna och Niclas kunde denna gång komma hem och vara med och de sjöng och spelade en sådan fin låt som Pernilla Andersson och Dregen gjort en covers på, låten heten "Min far och jag" och är skriven av Olle Ljungström. Det var så fint att tårarna rann på flera av oss...






 ♥












Kramar till er alla!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...