torsdag 19 april 2012

Utomhuspedagogik dag1

Har idag inte tillbringat min arbetsdag på Astrid Lindgrens skolan, utan i Bullerbyn i Sevedstorp, där jag varit på kurs i utomhuspedagogik...:) Temat för dagen var så klart "Barnen i Bullerby". Dagen trots mellanåt lite grå och kall har varit helt fantastisk. Vi har en helt underbar och duktig lärare och dessutom får vi en massa tips och idéer att ta med oss....:)

Hoppas, hoppas nu att dag 2 blir lika bra, tänker färmst på vädret som tyvärr lovar både regn och snö, och imorgon som vi ska vara o vår fina skolskog "Hörestadhult".....☺

Torsdagskvällen har som vanligt avslutats på bästa sätt i Källeberg, Tuna... Och ikväll var jag äntligen tillbaka på min Blom och det gick så himla bra...:)


God natt fina bloggvänner!

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...