onsdag 4 april 2012

Glädjebesked

TÄNK att min magkänsla hade rätt...:) Ja efter en väldigt pirrig dag då jag både glömt nycklarna hemma, tappat bort min jacka och sedan min väska på skolan kom i alla fall sms:et som jag väntat på "Jag är vidare :) ihhhh är såå lycklig!" Ja så klart hon är lycklig och vi är lyckliga och så klart oerhört stolta...:)


Ett lyckohopp som hängt med ett par år nu!!!


Hon kom in som reserv för dryga 1 1/2 år sedan, men med den kämparinstinkten, ett jädra annamat och en enorm målmedvetenheten kommer man långt, mycket långt...:) Hon har kommit ifatt med råge, t.o.m dem som kom in som ordinarie, för ett par av dem klarade sig inte idag utan de får gå om eller ta ett sabbatsår och sedan gå om, eller att gå på prov resten av terminen och sedan få beskedet om att börja i trean eller gå om tvåan. Ja snacka om en tuff utbildning, jag hade då aldrig klarat det... Johanna var så klart väldigt ledsen över sina klasskamrater som inte gick vidare... Stämningen var väl inte på topp som hon sa och det var svårt att glädjas och framförallt att förstå....


Men ett stort grattis till världens bästa JOHANNA♥..... Nu har hon målet i sikte, om dryga ett år är hon proffsdansare...:)

"Bästa sättet att lyckas är att bestämma sig för att lyckas"


Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...