tisdag 3 april 2012

Nedräkning!

Nu börjar nedräkningen...:) Till vad? Jo till påsklovet så klart!.... Jag gillar verkligen mitt jobb, jag gillar att undervisa och även en hel del annat som tillhör jobbet. Men det är bara det att allt ryms inte inom vår arbetstid, och vi lärare som har 45, 5 tim i veckan. Som om det skulle hjälpa, inte ens det räcker på långa vägar. Så nu har jag ett lov att jobba igen en del och kanske ta igen mig en del, ett lov som för övrigt är inarbetat för länge sedan, så det så!!!!




Jag längtar till påsken för då är vi alla samlade igen. Och jag hoppas vid gud att det kommer hem en glad och lycklig dotter. Och min magkänsla säger att det gör det...:)






Önskar er en härlig vecka!



Kramar Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...