onsdag 11 april 2012

Easter Holidays!

Himla skönt med påsklov måste jag säga. Vad sägs om att ladda batterierna så man orkar fram till sommarlovet. Oj är det verkligen dags att räkna ner till sommarlovet??? Ja det är dryga 8 veckor till eleverna slutar och en massa lovdagar på det...:) Men också en hel massa som vi ska hinna med, suck och pust vi skulle nog i ärlighetens namn behöva gå ett par veckor till, men jag tror inte jag får med mig eleverna på det hihi...

Idag har jag ägnat mig åt skriftliga omdöme, jag jag vet jag har lov, men vad ska man göra om man ligger efter och det tar en vansinnig tid. Förhoppningsvis är det sista gången, för till nästa gång ska vi skriva i Infomentor som ska vara mycket smidigare enligt de flesta.

Igår däremot blev en hemmadag, med strykning och annat som jag ligger efter med. Men på kvällen hade vi en trevlig middag hos Ann med mina bästa kollegor. Det är himla roligt att träffas utanför jobbets väggar och prata annat än jobb måste jag säga...:)


Kramar till er alla fina bloggvänner!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...