tisdag 17 april 2012

Back to work!

I´m back to work again... Det känns faktiskt bra, skönt att komma igång igen och inte gå hemma och gräma sig över livet, som inte alltid går åt det håll man vill. Jag måste helt enkelt ta mig samman. I slutet av förra veckan undrade jag om jag skulle fixa att jobba, men när man väl är på jobbet försvinner alla andra tankar och man är helt fokuserad på jobb, och då går allt som en dans..:) Vi har även lite nystart med en ny rektor, vilket känns både bra och spännande...:)

Igår tog jag mig en extra ridlektion, kände att jag behövde det. Jag ska verkligen försöka att få till två dagar i veckan nu i vår, det kanske helt enkelt är den rätta medicinen...:) Den andra medicinen är nog mina reseplaner som jobbas febrilt på just nu ☺☺☺....


"Skuggorna innebär bara att det finns ljus i närheten"

Kramar Marie!


Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...