tisdag 28 februari 2012

Vårkänslor!

Februari månad lider mot sitt slut och våren är i antågande, i alla fall just nu. Jag vet att det kommer bakslag i mars, det gör det alltid, men varje dag som temperaturen överstigen 10 grader och solen lyser gör mig väldigt glad...:)

Denna vecka har vi Johanna hemma på sportlov...:) Så igår tog jag ett par komptimmar så vi kunde gå ut och luncha lite. Det passade sig så bra att Elina hade lunch precis så jag fick egentid med båda döttrarna♥...NICE!!!! Det känns ju lite snörpligt att Johanna o jag aldrig har lov samtidigt, men vi får kvällsmysa istället...:)


Snödroppar i stugan!!!!

"Livet är som en chokladask, du vet aldrig vad du får"


Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...