onsdag 29 februari 2012

En smula stolt!

Ja då var man tillbaka till jobbet igen efter sportlovet och jag måste erkänna att det först kändes lite tungt, främst eftersom jag inte mått så bra en tid. MEN när man kommer till dessa himla trevliga elever så känns det riktigt bra...:) Det är kanske inte så dumt att vara lärare i alla fall hihi...

Inte nog med att jag och resten av arbetslaget tycker att dem är trevliga så mötte jag vaktmästaren igår som sa; "Vilka himla trevliga elever du har. Hur har du lyckats med det?" Haha nu är det ju inte bara jag som ska ta åt mig äran utan vi är flera som undervisar dem, men jag måste erkänna att jag blir en smula stolt...:)

MEN som om det skulle vara nog... Igår hade vi "Länsmusiken" på besök som hade lite undervisning om Mozart och även dem sa att eleverna var såååå trevliga och duktiga och att de var alldeles fantastiska på att lyssna.... Ja, jag behöver väl inte säga mer☺...



Vårkänslan fortsätter att göra mig glad!!


Kramar till er fina bloggvänner


från Marie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gissa om jag tycker att det låter bra!! :o)
~ Sabina

Marie sa...

Ja vi får hoppas att det håller i sig även i sexan..:)

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...