onsdag 8 februari 2012

Beskedet!

Ja så kom äntligen de där beskedet som vi väntat på så länge. Det kom via ett mail igår... Men inte blev jag lugnare och klokare för det, för vad säger det mig egentligen? Hur kunde jag tro att allt skulle kännas bättre med ett namn?, Gudrun Werner????? En högstadielärare som jobbat i Mariannelund och Eksjö, men även på A-L skolan för länge sedan. Jag vet ingenting mer om henne, men tiden får utvisa, och vi hoppas givetvis på det bästa...:) A-L skolan måste ju fortsätta att behålla sitt goda rykte..:) I april tillträder den nya rektorn.... Spännande!!!

Igår morse var det 25 grader kallt och idag var det 5... vilken skillnad!!! Det kändes riktigt ljummet hihi... Nu går vardagen vidare med allt vad den hör till, jobb, coreträning, (som medfört en vansinnig träningsvärk...:), tvätt, ridning, GI matlagning, sociala medier☺, hundpromenader och lite tv-tittande m.m.


Vardagen är inte att föringa, den kan också ha guldkant, eller??

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...