torsdag 16 februari 2012

Mormor - ännu mera sorg!

Idag har min älskade lilla söta mormor♥ somnat in för gott och sorgen är enorm...:( Min lilla mormor som numera bodde på Eken har varit pigg och glad, förvisso lite förvirrad, tills för ett par veckor innan jul då hon olyckligtvis ramalde och slog sönder höften. Efter operationen blev hon aldrig sig sjäv igen. Hon var ledsen och nedstämd och hade fruktansvärt ont, så det var nog all morfin som tog slut på kroppen. Igår fick hon feber och idag somnade hon lugnt in med alla sina barn och man vid sin sida.

Min lilla morfar... stackarn, hur ska han klara sig? Ska han klara sorgen efter sin kära livskamrat?


Vi fick en mysig stund med mormor och morfar på julafton, vilket jag är så glad över...



Julen 2010!


2009 innan de flyttade till Eken och något piggare!



Mormor när hon fick ett par röda gummistövlar på sin födelsedag, hon älskade rött!!!

2008 när morfar fyllde 90 år!



Idag är ljuset tänt för lilla mormor medan tårarna trillar nedför mina kinder!

♥♥♥

VILA I FRID MORMOR!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...