söndag 26 februari 2012

Massage!

Massage... skönt eller? Njaa!!! Ja stundvis var det faktiskt riktigt skönt, men jag var så oerhört spänd så det var många knutor att massera på och som ni vet kan det göra riktigt riktigt ont. Cathrine satte också koppor som ni ser resultatet av...:) Det blev ena riktiga ömma blåmärken hihi...

Om ni vill hitta en massör som kan sitt och som kan ta i ordentligt när det behövs så kan jag verkligen rekommendera Cathrine på Moliljan i Målilla. Äntligen har jag hittat en massör som håller klass med Ros-Marie som fanns på Zätapraktiken för några år sedan. Tyvärr så flyttade hon och hon var en riktigt bra massör som jag gick till i många år och jag har haft svårt att hitta en ersättare, tills nu...:)



Ha en fridfull söndag kära bloggläsare!

Kram Marie!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men oj! vad innebär det att sätta koppor, det ser ont ut?! ha en bra dag/Madde.

Marie sa...

Ja det gör ganska ont faktiskt. Det är små koppar som liksom sugs fast som ett vakum och det sätter igång blodcirkulationen och frigör så det kan komma nytt blod. Så precis som det ser ut på min rygg så satt där en massa koppor under ett antal minuter och så blev det ena små fina blåmärken hihi...

Men det var nästan värre på kvällen och dagen därpå, jag var en aningens öm... Men jag tror faktiskt att det är bra, jag känner mig mycket bättre...:)

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...