onsdag 2 november 2011

MARDRÖM!

Igår kväll såg jag "Uppdrag granskning" vilket berörde mig något helt otroligt, och samtidigt blev jag jäv* förb..... Hur kan man behandla barn och föräldrar på detta sett utan att nästan inte ha något att grunda det på?? Om någon ringer och säger att den hört något, alltså inte själv sett, så verkar man kunna handla genom att genast omhänderta barnen, utan att vare sig kolla med barn, föräldrar, skola eller förskola...:( Jag trodde inte detta kunde förekomma, snacka om alla föräldrars mardröm... Sedan hör man att anmälan efter anmälan kommer in där verkligen bar far illa och INGET händer.... SJUKT!!!!! Snacka om maktlöshet!!









Undrar verkligen hur systern känner sig efter detta????????????

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...