söndag 20 november 2011

Äntligen!!

Nu har det gått några dagar sedan sist men det har varit väldigt mycket på schemat. I torsdags så blev det en lång dag i Växjö på betyg och bedömningskonferens... Jag varken hann eller faktsikt orkade rida på kvällen...

Min tidiga fredag blev att skriva skriftliga omdömen till sent på kvällen, på måndag börjar mina samtal med eleverna och veckan efter med elever och föräldrar. Lördag morgon upp och göra sig iordning för att att äntligen fara till huvudstaden. Väl framme drog vi direkt till Söder för att kolla lite second hand affärer och en del annat och så käkade vi på en restaurang.... Hem igen och göra sig iordning för att ta tunnelbanan till Cirkus....:) OCH där var det en show utan dess like. Mer kommer.....
Kramar till er fina bloggvänner där ute!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...