lördag 5 november 2011

Ljuvliga lovdagar!!

Härliga sköna lovdagar....:) Jag har verkligen njutit och tagit hand om mig själv och mitt hem... Jag har inte jobbat någonting, fast jag hade behövt, men detta läsår har jag verkligen tagit mig i kragen och bestämt mig för att ha lediga helger och än så länge har det funkat, Tyvärr har vi den jobbigaste tiden framför oss nu med alla utvecklingssamtal och skriftliga omdömen, nu har vi faktiskt varit duktiga att hela tiden skrivit så att vi slipper det riktiga mastodont arbetet. Men det kommer ändå att bli intensivt, jag vet....

I torsdags var jag med kära mor på ALV höstmarken.... Min mamma är ju numera pensionär, fast man inte kan tro det när man ser henne hihi.... Vi hade en mysig men lite ruggig dag. Tycker ändå att det är rätt hutlöst att ta 120 kr i inträde + 40 kr i parkeringsavgift för att gå och kika på marknaden. Har man inga barn blir det ju inte så mycket teater. Kollade bara lite på Rasmus alias Jon...:)

För övrigt dessa dagar har jag tagit hand om vårt hem en del, putsat lite fönster och sedan blev det energimassage i Hultsfred och passade då på att storhandla på Willys... Och sedan blev det så klart min heliga torsdagsridning som jag alltid ser fram emot och mer blir det i helgen...:) Me like!!!!


Min hurtiga och snygga mor♥...:)





Ta väl hand om er denna ljuvliga lördagseftermiddag kära bloggläsare!!


KRAMAR från Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...