måndag 21 november 2011

LENA PH...

Som sagt vilken jäkla bra show, fartfylld från början till slut. Hon är helt enastående Lena Ph, vilken energi hon har...:) Hon sjunger, dansar, målar och showar, och showen blandas med gammalt och nytt och full fart till lite mer stillsamt när hon sätter sig vid pianot och sjunger låtar som "Månsken i augusti"...:) FANTASTISKT!!!

Häftigt också när hon sjunger "Det gör ont" och världens största mickstativ kommer fram. Hennes proffsdansare var två killar från Bounce och en kille till och så var det så klart neondansarna som kommer in vid "Dansa i neon" och tar över scenen, så himla häftigt, fullt med dansare med rosa peruker och en av dem dansarna är min dotter♥, så himla stolt man blir som mamma och för henne en verklig prövning av som komma skall i denna bransch. Jag tror det var Johannas 17:e föreställning med Lena...:)



En förväntansfull syster...:)

Elina, jag, Nicke och hans föräldrar Annika och Per sitter på Cirkus och väntar...


Lena PH äntrar scenen!!


Ballad-dags!!




Kolla stativet alltså...:)


Och så neondansarna!!!








Lena Ph med dansare och körare!!


Lena i Ph i glittrig kroppsstrumpa...:)

Men hon är så läcker alltså. Kropp som en 20-åring!!!


Ja det var de de, som man längtat, men jag skulle kunna gå imorgon igen, så bra var den ska ni veta...:) I söndags innan vi åkte hem åkte vi till Hjorthagen och gick på Myrornas, underbart söndagsnöje. Sedan köpte vi hem thai-mat och åkte hem till Lidingö och åt innan det var dags för hemfärd till Småland....

Önskar er alla fina bloggläsare en finfin vecka!!!

KRAMAR från Marie!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...