tisdag 3 maj 2011

VÄDER!

Vi i Sverige är väldigt duktiga på att prata väder. Hela vintern har vi pratat om denna vargavinter och nu när värmen äntligen kom i påskas, kanske något för tidigt blev alla överlyckliga och pratade om hur härligt vädret var och nu till att bli alldeles desperata igen hihi... Ja, det snöar idag den 3 maj, det är inte roligt och alla pratar om detta eländiga väder... Det är tur att vi har vädret att prata om, eller??? :)

Min situation i skolan vill jag helst inte prata om, stämningen är väl inte den bästa... och sorgen och oron är stor.... Men jag är i alla fall glad att jag idag har hunnit med hälften av mina utvecklingssamtal, allt flyter på och alla har gått mycket bra. Och så klart med dessa trevliga elever så tillkommer det trevliga föräldrar...:)


Kramar till er kära bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...