fredag 13 maj 2011

Längtar!!!

Härliga, sköna, underbara fredag!!!!! Det är så klart alltid skönt med fredagar med denna fredag pirrar det lite extra, KLASSFEST imorgon....:) Jag sitter ju dessutom med i klassfestkommitén så idag har vi haft en del att styra med, handlat, dukat och förberett en del roligheter... Det ska bli himla roligt, synd bara att det är svag uppslutning i många klasser, inte 9 c förstås haha....

Festkommitén helt slut...:)

Snacka om tjusig dukning...

Den där drömmen jag hade blev som jag förstod bara en dröm även i fortsättningen. Idag fick vi höra att budgivningen var uppe på 750 000 kr och den är inte ens slut, vi har i alla fall hoppat av. Inte kan man ge närmare miljonen för en liten stuga som är ett renoveringsobjekt till på köpet... Den var så mysig, nära från stan och läget är toppen med sjötomt och allt, men allt har en gräns... Det blir att bygga en stuga så småningom vid mitt paradis i Borstingen...:)


God natt önskar jag alla fina bloggvänner!!

Kramar från Marie!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har Du kollat hur det är med tält eller partytält.
Kram från laila.

Marie sa...

Tält får man säkert ha, men det är väl inte riktigt samma sak. Jag skulle så gärna vilja ha en stuga där ute i Borstingen...

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...