tisdag 10 maj 2011

Härliga väder!!

En ny arbetsvecka har påbörjat och den är lite lugnare än den förra. Samtalen är över och då brukar ett lugn lägga sig över mig, tyvärr har väl inte riktigt lugnet infunnit sig men det beror ju på en massa annat som händer just nu. Jag kommer helt enkelt inte till ro med något och jag är allmänt ofokuserad...


Jag njuter dock av det härliga vädret och framförallt värmen. Det är alltid lika härligt när man börjar plocka fram sommarklänningarna...:) Jag lever fortfarande på den underbara helgen som jag hade med min kära familj♥....



Bilder från helgen som Nicke tagit med sin nya kamera!!

Jag har börjat en behandlig hos sjukgymnasten nu, vilket innebär att jag ligger fastspänd i en maskin som drar ut ländryggen, trodde ett tag att jag skulle gå av hihi... Men tror det eller ej över natten har delar av min bortdomnade fot vaknat till. Jag har nu bara lite stick i tån kvar, det innebär att av dragandet har trycket på min nerv börjar släppa så några gånger till så kanske benet och foten blir normal igen...:)



"Det finns ögonblick som är stora nog att luta sig mot, när man är trött"




Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...