söndag 15 maj 2011

En lyckad FEST-is!!

Jag säger bara det så HIMLA LYCLKAD FEST vi hade igår...:) Allt funkade precis som det skulle och roligast av allt var nog att alla var så himla glada.... Vi blev till slut ett 40 tal 65:or som slöt upp till Parken kl.17.00 igår där vi startade med FEST-is (som vår fest hette) och fralla och sedan blev det tipspromenad. Sedan höll Tobbe ett litet välkomsttal och vi bjöd på bål och så skålade vi alla... Efter det fortlöpte det hela med en massa mingel, mat, lekar, dans till 3 vise män, kaffe och tårta, mera mingel och dans......... Och som sagt alla var glada och verkade ha det riktigt trevligt. Nu undrar jag om det blir någon mer träff, usch vill inte tänka på att om vi ska ses om 10 år igen, då är vi 56 år hihi...


Nedan kommer en bildkavalkad av Vimarskolan 30 års jubileum!!



En liten förfest med tjejerna i 9 c hos Annika...:)






Japp nu var det roliga slut för denna gång... Förberedelserna har hållt på sedan februari och denna helg har vi slitit fred, lörd, sönd, men det har det varit värt och vi gänget som ordnat med detta har haft riktigt roligt även under resans gång, ett stort tack till oss....:)



Nu är det även städat och klart i Parken och vi får försöka återgå till vardagen igen hihi.... Det är nu bra dryga 4 veckor kvar till skolavslutningen och 5 veckor kvar till sommarlov. Nu tror jag att jag börjar min nedräkning...:)























Kramar från en lite trött Marie!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack Marie för den här helgen! Är så glad att vår fest blev så lyckad! Tack för att du delade med dig av dina bilder! Kram /Helen

Anonym sa...

Tack för de fina bilderna...det var ju sån himla kul festkväll. Jag fick åka upp en sväng till idag till parken...kom på att jag hade glömt stänga av den lilla vattenkranen till diskmaskinen...
Känns lite tomt nu när allt är över....har ju varit så kul att träffas och planera tillsammans. Kram Lena

Marie sa...

Håller med er, allt gick så bra och det var superlyckat samtidigt som det känns lite tomt nu när allt är över. Vi har ju väntat så länge på denna kväll och jag kommer sakna våra träffar, men vi får inte glömma vår efterföljare...:)
KRAM!!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...