fredag 20 maj 2011

Njutbar fredag!

Jag har njutit av denna fredag precis som jag hade bestämt att jag skulle göra...:) Man måste helt enkelt bara bestämma sådant ibland. Det var extra skönt att komma hem idag när det var soligt och varmt och klockan var bara dryga ett...:) Det blev kaffe och glass på vår soliga balkong och sedan gick jag och hämtade mitt lilla barnbarn hihi.... ja det känns nästan så. Lille jeko han är som ett barnbarn faktiskt. Idag när vi hade varit och lekt i Källängsparken och sedan lekt lite här hemma var han helt slut, då la jag mig bredvid honom och kelade åhhh så mysigt...:)

Framåt kvällen gjorde Dick och jag grillspett och det blev grillning på balkongen...:) Det serverades med en god sallad och tsatziki.... och ett glas rött. Vi har kört utan kolhydrater ett par veckor nu och det känns himla bra, kanske man går ner ett par kilo till sommaren också...:)



Nu ska jag packa lite till Stockholm.. imorgon bitti bär det iväg. Det blir först en sväng till Lidingö centrum, sedan blir det lite mat tilsammans innan vi åker iväg på dansföreställningen hela gänget...:)


Njut av helgen kära bloggvänner!!

Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...