torsdag 2 mars 2017

Ny vecka!

En ny vecka i paradiset har börjat...  vad hittar vi på en vanlig måndag då? Jo det blev en sväng till plaststolarna som ligger vid vägen och en pad thai och en mangoshake kostar 100 Bath som är ca 28 kr, så ibland kan man lyxa till det :)
 Och vad hände i tisdags då? Jo en häftigt frsiskispass med John på stranden :)

Onsdagen samling hade jag och en annan Marie ansvar för och vi brukar ha musiksamling på onsdagar. Jag letade fram en afrikans sång Jambo Bwana, en låt på swahili, så det blev härliga afrikanska takter i salan vill jag lova...
Lite uppvärmning med sanuksången först:)
 Och nu svänger det!! :)

Pop kan mai!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...