måndag 13 mars 2017

Fredagsfeeling på Kantiang o Diamond cliff!

Veckan var ju inte ens slut när jag avslutade förra inlägget, så nu fortsätter min händelserika vecka... Fredagar är ju alltid lite speciella, eftersom vi bara går halvdag så hinns det ju med en hel del. Så när klockan var 12 och jag hade haft 3 avtackningar, eleverna hade arbetat klart med sina planeringar och vi avslutade med Lilla aktuellt kom Dick på moppen och hämtade mig :) Han hade redan tagit med sig Anette o Tony ner till Kantiang en sväng och kom tillbaka för att hämta mig.. Ca 30 minuters moppefärd så var vi framme och då vankades det lunch. Chicken cashew på Same Same But Different går inte av för hackor måste jag säga :)
 Kantiang beach, även här infinner sig ett otroligt lugn. Promenad, bad och sol hela eftermiddagen.
Sedan moppade vi vidare till Diamond Ciff för en shake och solnedgång :)

Hur underbart är det inte med dessa solnedgångar, blir liksom aldrig mätt på dem och på Diamond cliff är det ju alltid något alldeles speciellt med dem.

Pop kan mai!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...