torsdag 16 mars 2017

Koh Ngai!

När man har vänner här vill man ju visa sina paradisställen ochi helgen så tog vi med Anette o Tony till Ön Koh Ngai som är ett sådant :) Där har både Dick o  jag varit och för en gång skull tyckte vi lika, alltså vi gillar den verkligen. Så det blev en riktigt härlig weekend....:)
Väntar in taxin!
Färjan!
 Och så äntligen framme , men ton knappast 1 timme bara :)
 Fotat min första soluppgång, på Lanta ser vi ju solnedgången! Så upp i ottan för att beskåda detta mästerverk, sagolikt vackert!
 Sedan tog Anette och jag en morgonpromenad hela stranden bort och tillbaka.
Sedan blev det sol och bad och snorklingför hela slanten :)
 Efter en underbar helg så tog vi longtailboat hem. Hej då Koh Ngai för denna gång. Jag tror nog inte att detta var det sista besöket, gillar verkligen denna sagoö...

Pop kan mai!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...