lördag 21 januari 2017

Johanna o Nicke hem!

Nu är det helg och så klart är det molnigt, kanske inte riktigt vad jag tänkt mig. Det regnade t.o.m igår morse när jag gick till jobbet. Det har det aldrig gjort när jag varit här förut, men som sagt vädret är ju sig inte likt någonstans i världen just nu :( Johanna och Nicke har lämnat mig nu, så det dröjer 6 veckor till Dick och några vänner kommer n... Vi hade alla fall väldigt trevlig och jag tror även de var nöjda, de hade 1 1/1 vecka med riktigt bra väder, några havdana och 2 dagars med regn o storm, gott o blandat kan man säga. Jag fick en helg med riktigt bra väder med dem och så blev det att vi var ute och åt om kvällarna... Då blev det tanthäng som Nicke sa )
Koala bar!
Sista hänget på blå plaststolarna med världens godaste pad thai :)
 Sista dagen!
 Och en drink i groparna så klart! 

Ja så kom då morgonen då jag vinkade av dem, snyft så sorgligt! Men så roligt att haft dem här.
För mig var det dags att gå till jobbet och eftermiddagen tillbringade jag på stranden med en god bok och en ananasshake och en efterföljande promenad :)

Pop kan mai!
Marie

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...