lördag 24 september 2016

Stockholmshelg!

Stockholm i mitt hjärta.... alltså vad jag gillar att åka hit ibland, lika mycket som jag tycker det är skönt att åka härifrån :) Men idag hade åkte vi till Stockholm, Dick, jag och min ungdomsvän Anette. Dagen har vi tillbringat på stan då vi mest shoppat runt, fikat lite och så avslutades shoppingen på Fridays med ett glas vin .... Alltså vilken härlig dag att bara vara.... en härlig solig dag i slutet av september :)
Vi är på g i bilen till Stockholm!
 Time for coffée
 Svårt att välja, tar båda :)
Vi på Fridays!
 När Dick mött upp oss och vi fått i oss vinet begav vi oss vidare till Koh Phangang på Östermalm. Som vanligt var det 40 min väntan på ett bord, men det gick ingen nöd på oss. Vi beställde Mai thai i väntan på mat :)
 Pad thai gai:)
Nästan lite julkänsla :)
Imorgon väntar fler roligheter, men nu säger vi god natt här ifrån Lidingö!
Kram Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...