fredag 23 september 2016

Äntligen fredag!

Fredagskänslan har äntligen infunnit sig, faktiskt riktigt skönt efter en lång vecka eftersom min två korta dagar blev heldagar för att vi hade studiedagar, men så klart är även dessa dagar behövliga :)
Idag har t.ex. jag och några kollegor varit ute  och käkat lunch, en lyx för ss lärare som vanligtvis oftast har 20-30 min lunch...

Vi fortsatte våra roligheter efter lunch då vi firade min vän och kollega som fyllt 50 år... Hon har varit ledig ett par dagar, men idag slapp hon inte undan. Hon blev firad först av rektorn och sedan av oss kollegor med en egen sång och hyllningar och så klart kaffe o tårta :)

Och inte nog med detta, kvällen avslutades med mat på Sweet chili med vännerna Mia o Max...

Nu måste jag packa och förbereda inför morgondagen:) 

God natt!
kram Marie! 



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...