lördag 10 september 2016

Fredag! :)

Underbara helg, vi är nästan i mitten av september och det är riktigt härligt sensommarväder och jag njuter som bara den..:) Och jag njuter så mycket av fredagar och vilken tur att jag slutar tidigt på fredagar också och i fredags åkte jag direkt hem där jag satte mig på balkongen med en kopp kaffe, sedan ner och fixa mina naglar och efter det blev det lite klädinköp på Cubus, det tyckte jag att jag var värd :)

Kvällen fortsatte i god anda då Ann och Willy kom upp en sväng på en fördrink och sedan gick vi vidare till Royal för en god bit mat :)
Kram och trevlig helg på er alla fina bloggvänner!
/Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...