onsdag 21 september 2016

Lyckliga barn!

Nu har mer än halva veckan gått och jag har nog smält helgens show. Jag säger som min mamma sa, "nu vill jag se den en gång till". Man kan ju inte smälta allt och tur att jag filmade en del :) Jag har t.o.m lagt ut ett par videosnuttar på FB och jag brukar inte vara speciellt aktiv med inlägg där, men kunde liksom inte låta bli, för jag tyckte fler skulle få se lite av denna fantastiska show och duktiga dansare och musiker och givetvis vår duktiga och grymma dotter med en fantastisk inlevelse på scenen. Jag kunde inte släppa ögonen ifrån henne så som sagt tur att jag filmade så jag kunnat titta på de andra efteråt :)
Denna fantastiska mamma har nu inskolning, alltså dags för vår lilla Mila att börja förskola!!

Denna vecka är lite annorlunda, för vi har bara haft tre dagar med eleverna, nu har de två studiedagar då vi lärare jobbar. Vi har fullt schema med lite av varje och jag ska hålla i ett pass vad gäller arbeta språkutvecklande i alla ämnen...:) och så ska vi förbereda vår temavecka som vi ska ha om några veckor. Vi ska också få lite återkoppling från våra elever som vi skickade till sjuan, vilket ska bli intressant. Ja och så ska vi klämma in en utbildning på Medvind, som tydligen är en ny sida där vi ska föra in frånvaro o.s.v. Jag hoppas verkligen att det blir några luckor då jag behöver förbereda till våra utvecklingssamtal som börjar nästa vecka. För i helgen hinner jag inte arbeta, för då är det dags för nya äventyr :)

Kram på er alla bloggvänner!
/Marie!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...