söndag 2 februari 2014

Koh Jum!

Fredag och yoga och efter det har vi flera fredagar träffats med flera familjer för att äta och efter det titta på Fireshowen, och det brukar alltid vara några elever som är med och det är helt fantastiskt. De har på skolan lärt sig att poja,två tennisbollar på varsin kedja som de snurrar och gör konster med, men på fireshowen använder man en annan slags poja som man tänder eld på. Och i fredags hade jag en elev som bara tränat i 4 veckor som var med, och han var helt otroligt duktig, tur det inte var jag som var förälder :)
Så här såg det ut när jag gick hem från yogan :)

 Fireshow!

 Underbara fredag med färgstarka brudar :)

I lördags klockan 8.00 åkte jag, Anna och Gunilla färja ut till en ö som heter Koh Jum:) De tog ca 45 min och där ute på havet stannade färjan och longtailbåtar kommer från alla håll mot oss och vi får hoppa på en som kör oss till Andaman där vi ska bo:) Vi har haft det helt underbart, bara varit, bara njutit och haft det riktigt skönt, trevligt och roligt:)


 I väntan på solnedgång!
Dag 2 och frukost!

Har njutit så denna helg, helt magiskt, tänk att man kan få ha det så här bra!

Kramar till er fina bloggvänner!

1 kommentar:

Ann-Sofie sa...

Det är så kul att läsa om ditt äventyr, och alla underbara bilder- mmmm vad solen ser skön ut! Härligt du har det så gott! ♥
Kram Annso

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...