måndag 17 februari 2014

After Work med första avtackningen!

I torsdags kväll hade vi After Work, och då var det dags för första avtackningarna. Vi blev bjudna på mat och dryck på restaurang Rann och det var så himla trevligt. Tänk att sitta där och bara insupa den vackra solnedgången med mina fina Sanuk-kollegor :) Kvällen till ära beställde jag in en jättegod fisk med ingefära och oystersås :) och ett glas vitt vin. En supertrevlig kväll i goda vänners lag helt enkelt :)

Efter den goda maten var det dags för vår fantastiska rektor Nina att hålla tal. Herre gud säger jag vilka tal, hon började med ett till oss alla som får en att lyfta av stolthet, sedan var det dags till var och en som ska sluta nu vecka 8. Jag bara säger det, inte ett öga torrt...... Usch det kommer bli många sådana här avtackningar innan det är min tur och det är himla sorgligt att denna härliga styrka bara blir mindre o mindre...
Mina fina kollegor :)









 Rektor Nina håller fantastiska tal :)
 Avtackningar :(



Vi var några av oss som gick vidare till Cheeky och tog en drink :)


Ytterligare en magisk kväll har gått till ända!

Kramar Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...