söndag 17 juni 2012

Lördagens överraskning!

Igår kväll tror jag minsann att vi överraskade Anders med storm...:) Han fyllde nämligen 50 år för några veckor sedan och igår ville vi överaska honom, och vi lyckades verkligen. Han blev helt tagen på sängen, hade inte misstänkt något. Vi hade med oss kött att grilla, sallad, bröd m.m. så kalaset var fixat och till efterrätt blev det kaffe och paj...:)

Grattis Anders!
 Lite tagen blev han allt Anders!


Det blev en riktigt trevlig kväll på Anders och Mias altan i goda vänners lag...:)

Hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag, nu är det bara 3 DAGAR kvar innan mitt efterlängatde sommarlov tar sin början..... Ville bara påminna i fall någon har glömt bort...:)

"Största glädjen är att glädja andra"
Kram från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...