torsdag 28 juni 2012

Äntligen!

Ja så kom äntligen den där dagen då jag kunde ta med min bok och min termos ut och sitta där på bryggan och bara njuta...:) Jag drack mitt kaffe, läste min bok och tomglodde lite... När jag satt där och slöt ögonen och njöt av den varma sköna solen som äntligen tittat fram så infann sig ett riktigt lugn i mig och samtidigt runt omkring mig hördes bara sländornas parande, fåglarnas kvitter och aborrarna som slår i sjön. Och helt plötsligt så tänkte jag på Per Holknekts ord "Utnyttja din tid om du vill komma någon vart".....





Må så gott och njut av solen trogna bloggläsare!
Kramar Marie!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känns som om Per H spelat ut sin roll som föredöme nu..han har skitit i det blå skåpet så att säga ;(

Maria Lind sa...

Äntligen får vi solenergi sådana här dagar! Önskar dig mer av dessa dagar & en fin sommar :) Stora kramar

Marie sa...

Även om Per brutit sitt äktenskapslöfte så sa han så mycket kloka ord på en timme som jag inte hört många säga under ett helt liv... Så det så haha....

Önskar dig Marie massor fina sommardagar också. Jag har njutit av solenergin flera dagar nu, så nice :) Massor kramar till dig!

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...