måndag 11 juni 2012

Fest i dubbel bemärkelse!

I fredags var vi och firade Eriks student. Erik som har gått och blivit lastbilschaufför och redan fixat sig ett fast jobb, inte illa måste jag säga...:) Idag tror jag det är en mamma som är lite orolig när sonen är ute och premiärkör sin lastbil, för redan idag började han nya jobbet..:)

Men det var inte bara Erik vi firade, för systra hans fyllde 25 år dagen till ära. Så det blev fest i dubbel bemärkelse, både Erik och Linda firades..:)









Nu stundar en härlig vecka med en hel del på programmet. Idag har vi haft lektioner, så och imorgon blandat med sångträning, städning och plock i bänkar och klassrum. På torsdag hoppas vi att vi är klara så att vi kan ha en trevlig dag med lite andra roligheter...:)

Nu väntar jag hem äldsta dottern, som efter en vecka på Grekland tar en veckas semester hemma i Småland, som jag kan tänka mig avslutas med en dag på Hultsfredsfestivalen..:)


"Lyckans fjäril sätter sig på axeln, på den som har tid att vänta"
Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...