söndag 24 juni 2012

Bryggan!

Idag är det den 24 juni och mitt sommarlov har PRECIS börjat, men det var en sak som saknades, BRYGGAN så klart...:) Den hade alltså inte kommit i, det har ju som sagt inte varit något vidare väder och inte var det det idag heller, men i skulle den och vi hann allt mellan regnskurarna att få i både brygga och båt :) Och vi hade en kille som i alla fall njöt av att ta sig en simtur, och det var inte Dick hihi.... Någon annan av oss var inte i vattnet mer än nödvändigt kan jag säga...
 Vi hälsade på i stugan en sväng innan vi åkte ner till bryggan och Johanna plockade sig en sommarbukett..:)





 Badkillen!





Imorgon blir det nog ingen brygga för mig för det ska ju bli en rekordregndag...:( Men nu är den i, i fall det möjligtvis blir lite sol någon dag så jag kan ut och och bara va, ut och tomglo vid mitt sommarparadis ☺... Nu ska jag i alla fall njuta av min ledighet vare sig det är sol eller inte :)

"Vad saven är för trädet är livslusten för människan"
Kramar Marie!



Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...