fredag 9 mars 2012

Leende på läpparna!

Sköna fredag är så välkommen så...:) Veckan har ju förstås varit lite påfrestande med begravning och lite andra tärande möten som ingår i yrket. Men veckan slutade ändå väldigt bra. Jag gick faktiskt hem med ett stort leende på läpparna efter att ha varit på medarbetarsamtal hos min chef...:) Jag fick många goda lovord som värmde gott och han hade faktiskt skattat mig högre på vårt sk. bedämningsunderlag än vad jag gjort själv och jag fick full pott dessutom...:) Han tyckte helt enkelt att jag ska bli skolledare, de ni!!! haha...:)

Igår var jag och red på min Blom och det är verkligen min bästa dag i veckan och det är även balsam för själen....:) Men nu när den stundande helgen är här tänker jag bara koppla av och ta det lugnt och jag lyckas faktiskt rätt bra med det mot vad jag har gjort föregående läsår och det mår jag riktigt bra av...:)


"Njut av ögonblicket"

Kramar till er fina bloggläsare!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...