måndag 5 mars 2012

Ingebo Hagar!

I lördags när jag kommit hem från min underbara förmiddag i stallet blev jag sugen att hitta på något. Jag blir så glad och pigg av ridningen så lusten att hitte på något (som vi säger i Småland) och som inte riktigt infunnit sig på ett tag fanns där igen. Samtidigt var jag rätt hungrig och då kom jag på att Ingebo Hagar hade öppnat på lördagar. Ett litet ställe som ligger strax utanför stan som har ett gårdscafé, men serverar även vedugnsbakade pizzor. Så så fick det bli! Vi ringde Annika och Samuel som gärna hängde på och vilken tur för dem, för det var fantastiskt goda pizzor och var väldigt trevligt...)







Min lördag blev alldeles fantastiskt bra på alla sätt och vis, och inte tog den slut efter pizzan. Nej då, Annika och Samuel följde med oss hem på fika och sedan blev det ett glas vin och sedan passade vi på att se andra chansen och kvällen den gick med prat och skratt och den slutade väl si så där efter ett. Ibland är det så himla skönt när saker och ting sker spontant.



Hoppas att ni fina bloggvänner får en riktigt skön vecka!



Kramar från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...