söndag 11 mars 2012

Härliga sköna helg!

Jag har verkligen haft en skön och härlig helg, precis en sådan helg som jag önskade...:) I lördags blev det några ärenden på stan innan det var dags för en härlig skogspromenad med Jeko. Jag var också riktigt duktig på förmiddagen... för nu kan vi se ut genom våra fönster hihi...:) Kvällen tillbringade vi hos Ann o Willy med god mat och melodifestival och det var riktigt trevligt.



Idag blev det en skön sovmorgon efter att ha sovit dåligt med kramper i benet fyra nätter i rad, det börjar ta mig på nerverna..:( Men det var härligt med långfrukost framför nyhetsmorgon och med DN läsning, nice.... Dick och jag tog oss sedan en promenad i solskenet, men tyvärr blåste det lite för kallt för min del. Efter maten blev det en tur till Tuna där jag åter igen tog en privatlektion på min Blom♥, och det gick så himla bra idag... Jag är så nöjd och belåten över mig själv, äntligen visade extra slit och träning resultat...:) Nu väntas en fantastisk vårvecka och det är bara att njuta....:)

"Blomman"



Jag önskar er fina bloggvänner en härlig vecka!


KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...