söndag 18 mars 2012

En riktigt rolig helg!

En intensiv helg har det varit och man är ju inte precis 20 år längre hihi.... När vi hade varit på Robert Gustafsson på Cirkus blev det restaurang "Gute" på Sturuplan. Där jobbar Dicks brorson Pelle så vi blev bjudna på lite god dricka hos honom..:) Restaurangen är ny sedan september och går i gotländsk stil och alla stenar på väggarna är från en riven kyrka från Gotland. Det var himla mysigt och verkligen att rekommendera.

För att återgå till Cirkus så var det länge sedan jag skrattade så mycket...:) Robert körde igenom de flesta av hans karaktärer och så var det blandat med lite nytt.

Vi tar ett glas vin på Cirkus innan showen börjar!
Anna, Stefan och Dick på plats och väntan är stor....:)

Illern Görans begravning!

Tony Rickardsson!

Rolandz!

På restaurang Gute där Pelle är kock..:)

Så här fint var det!

Mysigt!

Timmen blev som sagt sen innan vi väl var hemma på Lidingö. Dagen efter blev det en välbehövlig sovmorgon och sedan gjorde jag storstaden osäker för shopping, medan de andra åkte hemåt. Dick skulle ju spela i Linköping och behövde vara där skapligt för soundchecking... Jag tog ett tåg till Linköping senare framåt kvällen för att hinna vara med på Irländsk afton på Konsert och Kongress.


Nu önskar jag er fina bloggvänner en ny spännande vecka!

KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...