söndag 4 mars 2012

Jag och Blom!

I lördags hade jag egentid och ägnade mig åt det som är allra roligast i livet just nu, RIDNING förstås...:) Det gör jag ju annars också, men det var lite speciellt i lördags, för jag red en privatlektion. Väldigt roligt och framförallt givande... Tänk att ha Agnetas (min ridlärare) ögon på sig hela tiden, varenda lite detalj granskas och ska rättas till haha... Jag var precis slut efteråt, men som sagt lektionen gav verkligen.

Jag red Blomman som egentligen heter Florence. Ett sto på närmare 1,70 m i mkh, så det är lite häst för lilla mig att handskas med, men jag gillar henne♥... Och det gick bättre och bättre ju längre vi höll på, men oj vad mycket jag har att lära...:)



Blom


Jag och Blom in action!






Cito och Blom!


Blomman!


Blue (Elinas sötis) vilar i vårhagen!


Blue Water Fabian♥














KRAM!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...