fredag 23 mars 2012

Fredag och vårkänslor!

Åhh vad det är underbart skönt ute...:) Och det är inte bara jag som svämmar över i vårkänslor, igår hade även dräktiga Blom ena riktiga vårkänslor.... Hon var superpigg och det blev inte bättre av att vi gjorde ökningar i galoppen, då brallade hon till det hihi... Jag höll mig kvar hela lektionen men var helt slut och händerna krampade...:) Men jag gillar henne verkligen och börjar redan våndas för när hennes lilla föl kommer, vem ska jag då rida???

Fredag och dagen till ära blev en premiärdag för fika på balkongen och så var jag och köpte mig en fin vårjacka. Och det var så skönt att bara strosa omkring på stan, jag träffade en massa folk som jag blarrade med och hittade på allt för att slippa gå in och städa. Men till sist var jag tvungen, och jag menar det för fy så dammigt och rörigt det var. Förra helgen drog ju vi till Stockholm och jag var rätt sliten när vi kom hem och på kvällarna i veckan har jag jobbat. Så jag upptäckte t.o.m. att min resväska stod kvar ouppackad... Men vad gör det egentligen... nu är den uppackad i alla fall och lägenhet är ren och fin igen.

Till kvällen blev det lövbiffwok och pasta med ett glas vitt med min kära. Imorgon har han födelsedag och vi får se vad som väntar...:)


Njut av den underbara helgen kära bloggvänner!

KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...