fredag 2 september 2011

Välkommen sköna helg!

En härlig vecka går mot sitt slut, härlig för att det har varit så roligt att jobba med dessa trevliga elever och kollegor och i torsdags hade vi dessutom en underbar dag i Hörestadhult. För övrigt har jag ju varit väldigt förkyld och mitt diskbråck har gjort sig påmind så jag har väl mått sådär. Och eftersom vi låg efter sedan startveckan med allt jobb så sitter jag och jobbar till nästan elva varje kväll. Det är bara hem laga mat, äta, ibland en promenad med Jeko och sen igång och jobba igen... Så helgen välkomnar jag med stor famn, inget jobb, istället blir det kalas och fest här på Storgatan....:)

Johanna ringde och överraskade mig i veckan och sa att de kommer hem till helgen, det gillas...:) Hela familjen hemma då mår jag som allra bäst. Så imorgon blir det kalas med smörgåstårta på min 46:e födelsedag och mina nära och kära kommer att vara samlade. På kvällen kommer ett gott gäng på lite kräftor för att sedan gå ut på Vimmerbys Stadsfest...:) Mys, mys för hela slanten☺☺☺.....


Ha det så himlens gott i helgen fina bloggläsare!


KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...