söndag 25 september 2011

Bästa köpet!

I lördags gjorde jag mig av med det sista av lönen, men vad gör det när jag får ny på tisdag hihi... Vi gick och shoppade både här och där, vi var på Second hand, några klädaffärer och Jysk och det var på det sistnämnda som jag gjorde av med mest. Jag hittade några stora dukar och det bästa köpet på länge var en ny fåtölj. Jag bara säger det, sååå sköön, den gick att skjuta bakåt så att man nästan blev liggandes...:) Vår förra med fotpall var också skön men nu hade den spruckit så pass på armstödet så vi kände att det var dags för en ny och den var som sagt ÄNNU skönare, så nu blir det mycket mys framför teven i höst....:)
Min lille vän låg bredvid mig och myste han också, så här utslagen blev han efter vår kvällspromenad...:) Är han inte söt så säg Jeko boy...☺ Det kommer nog bli tomt nu när han ska flytta, eller inte, han kanske kommer vara här en del i alla fall hihi... Matte är ju ensam och jobbar kvällar och helger och så har hon ju en häst att ta hand om också, det blir nog inte så tomt☺....



"Bättre lite med ro än mycket med oro"


Kramar till från Marie!






Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...