söndag 11 september 2011

Kolboda!

Idag är det söndag och jag är väldans, väldans trött... Inte för att det blev speciellt sent igår men alltid när jag sover borta blir jag otroligt trött dagen efter, sover nog inte så hårt... Men det var himla roligt och trevligt på spelningen i Kolboda igår...:) Som vanligt gjorde Wild Rover en kanonspelning, trots några borta i gruppen och inte så mycket folk blev det ett jäkla drag hihi....

För er som inte varit i Kolboda kan jag verkligen rekommendera ett vackert ställe. Det är ett vandrarhem med havsutsikt med en trevlig liten restaurang som för 25 år sedan var en ladugård... Detta lilla paradis ligger några mil söder om Kalmar...:)

Denna vackra utsikt är från vårt rum..:)


Ägaren med Bo och Annelie...


Solnedgången gick bara inte undgå...


Grabbarna laddar..:)


Wild Rover!


Trummisen hittade jag bakom stativet!!




Dagen som är den 11:e september har varit tankvärd och väldigt obehaglig måste jag säga. Teorrordåd är ett stort hot mot oss alla... En dag som denna blev man riktigt berörd. Jag har följt en del på teven och cerminin där alla de 2900 som omkom lästes upp då rann mina tårar. Nu hörde jag ju inte alla, men hela sändningen berörde och alla människor som på något sätt var med om detta och överlevde som idag inte kan jobba för det lider av t.ex. posttraumatisk stress...:( Usch fy och ve vilken grym värld vi lever i. Men nu blir det nya tag, har bestämt att det ska bli en bra vecka...:)


Nu ser vi fram emot en ny härlig vecka kära bloggläsare!!
KRAMAR från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...