torsdag 30 juni 2011

Solmys!!

Det har varit en helt underbar vecka så här i början på sommarlovet...:) Jag som älskar sol och värme har kunnat åka till min brygga varje dag... Åhh vad jag njutit... Jag har varit där både allena och tomglott och dinglat med benen som Isa satt upp som mål för oss, och med lite sällskap. Elina, Ellen och Jeko kom ut en eftermiddag och i onsdags blev det en tjejdag och jag hade med Annika och Ann...:) Det blev som sagt några riktiga mysdagar som man får leva på ett tag för nu hopar sig mörka moln på himmelen och det är regn i antågande...


Ellen och Jeko simmar!
Elina stackare var genomförkyld så hon fick hålla sig i skuggan...

Jag försöker få ut Jeko i vattnet!


Annika o Ann myser på bryggan...☺


Idag har jag äntligen bokat en resa☺☺☺... Jag har som sagt kollat in ett par resor med avgång den 7/7 men har väntat på att de ska sänkas... Förra året sänkte de flera resor jag kollat på med 2000 kr två veckor före och idag var det bara en vecka innan och då sänkte de med hela 400 kr och det var jag inte nöjd med så tjiii Fritidsresor, det blev istället en resa med Ving som ändå var lägre utan prissänkning... Så KRETA here we come....:)


Ett stort tack för stöttningen jag fått angående fortsatt bloggande eller inte, orden har varit SLUTA INTE BLOGGA MARIE!!!


Kramar till er trogna bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...