lördag 4 juni 2011

Stolt faster!!

Helgen är helt fantastisk med ett underbart väder. Jag försöker att ta det lugnt, haft några lata dagar ute vid bryggan, så himla skönt...☺ Men arbete har det också blivit när vi hjälpt Elina att flyttstäda, men vad gör man inte för sina barn. Våra tjejer♥, är våra hjärtan♥ och våra gåvor! ♥♥ *

I torsdags var det dags för det årliga sandströmsloppet och det kan man ju inte undvika när man bor mitt på stan. Och jag var ju givetvis tvungen att gå ut och heja på min brorson Linus♥, så duktig han var...☺ och när han springer i mål har faster tårar i ögonen hihi... SÖTIS!!!!!☺ ☻







Idag blev i alla fall en slappardag vid brggan, jag Dick, Elina och Jeko tog oss en heldag och bara myste...:) Vi grillade lite lunch, läste, solade och badade, nej jag bara skojar, det sistnämnda hoppade vi över, alla utom Jeko i alla fall. Det räcker gott att gå omkring och svalka sig lite i vattnet, sen känns det bra...:) Igår kväll hade vi en trevlig kväll hos Anders o Mia då vi som vanligt slog killarna i kubb hihi, alltid en härlig känsla...☺ Vi var dock lite ringrostiga i början och lät dem ta ledningen, men som sagt så snart tävlingsnerverna hade lagt sig tog vi hem segern....☺☺

Ha en fortsatt skön och härlig helg fina bloggläsare!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...