söndag 19 juni 2011

REGNIG SÖNDAG!!

Regn, regn och åter regn, faktiskt riktigt länge sedan vi hade sådant här ihållande regn, men inget som inte för med sig något gott, jagpassade på att jobba, lustigt va???? Om två dagar går jag på sommarlov och då vill jag verkligen inte ha något hängande över mig, något som jag inte hunnit klart och ska göras när man kommer tillbaka i augusti. Så jag har suttit i flera timmar och skrivit sista perodens skriftliga omdöme klart, bra va....



För övrigt spenderar jag en hel del framför datorn där jag surfar på resor, det börjar ju liksom bli dags att boka. Men så här gör jag varje år, ligger och bevakar och rätt som det är har de gått ner ett par tusen så där två veckor innan resedatumet...☺ Det blir antingen Rhodos eller så slutar det med Kreta igen hihi...:)


Imorgon halv åtta åker vi på Astrid Lindgrens skolan till Rimforsa på någon trevlig konferensgård vid sjön, där vi ska arbeta tillsammans de sista dagarna, samt umgås och ha det trevligt. Så nu har jag packat lite och fixar ordning det sista....:)


Här hemma har vi ju en hund numera som faktiskt blivit hela familjens kelhund, åhh vad gosig han är allas vår Jeko.☺






Kramar till er fina bloggvänner!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysishund!!

//Elina

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...