tisdag 7 juni 2011

Läraryrket på gott o ont!!

Efter denna underbara långledighet så är man tillbaka på arbetet igen. Brunbrända, söta och goa 10-åringar väntade på mig idag och det känns så härligt med detta bemötande och då förstår man varför man har valt yrket, annars är det ju en hel del som jag tvivlar på just nu vad gäller läraryrket. Vi får väl se var det bär av framöver.....?????

Värmen håller dock i sig och ventilationen på A-L skolan fungerar måttligt, så idag höll två av våra elever på att decka, usch det står helt still och kan vara smått olidligt att sitta och koncentera sig med diverse skolarbeten... Klart jag vill att vädret ska hålla i sig, men lite svalare i alla fall inomhus tack.................

Resten av veckan är fullbokad med diverse roligheter, trots att ridlektionerna är slut ska vi ta en extralektion imorgon kväll Elina o jag. Det känns helt crazy att jag inte ska rida lektioner förrän till hösten, det blir nog en och en annan sommarkurs också...☺


GOD NATT PÅ ER KÄRA BLOGGLÄSARE!!

KRAMAR FRÅN MARIE!!!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...