onsdag 1 juni 2011

Bra kämpat!

ETT STORT GRATTIS TILL VÅR JOHANNA SOM IDAG HAR KLARAT AV FÖRSTA ÅRET PÅ BALETTAKADEMIN!!


Detta har inte gjorts av sig själv, det har varit tufft och en blandning av både glädje, smärta, skratt och tårar och ett jädra anammat...:)



En stor heder till dig älskade dotter!!!

♥♥♥

Nu ska det bli riktigt skönt med en långledig helg och det har ju lovats en hel del sol och det gillar jag. Kan till och med bli en sväng till bryggan, mitt andhål där jag kan sitta och tomglo... och vi kanske får inviga vår nya landgång till bryggan....:)


"Skuggorna innebär bara att det finns ljus i närheten"


Kramar till er alla från Marie!

Inga kommentarer:

Del 2 tillbakablick 2017!

Ja då var jag tillbaka med del 2, mitt i semestern i juli månad, då hände det ju en hel del och samtidigt umgicks vi mycket med nära och kär...